فقط خدا

اینجاهمه چی درهمه

فقط خدا

 

 

 

  در هیاهوی زندگی دریافتم که :

 چه دویدن ها که فقط پایم را از من گرفت

 چه غصه هایی که قصه کودکانه ای بیش نبود

 کاش در حین تلاش و توکل

 نه می دویدم و نه غصه می خوردم

 فقط خدا را می خواندم

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت15:09---8 تير 1395
نمیدونم حالم خوب شد یا نه دلم گرفت. یاد اون روزا اون قدیما دو سه سال پیش بخیر.دلم واسه فرخنده هم تنگ شد خیلی وقته ازش خبری ندارم.
انشالا هر جا هستین و هر کاری میکنین موفق باشید
پاسخ:دل منم واسه اون روزا تنگ شده حالا بخاطر ی مسائلی دیگه اون گروه بهم خورده انشاا... شما هم هرجا که هستید موفق باشید


pari3a
ساعت16:47---8 آبان 1393




آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..

کــه حالا بــه جای دلبستن ،‌ یخ بسته ام !

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد



لیز می‌‌خوریــد .!


گلنار
ساعت20:37---4 آبان 1393
سلام وبت خیلی قشنگه امیداورم موفق باشی

فرخنده
ساعت20:09---1 آبان 1393
مگه اهنگ داره وبت.چرا پس برا من نمیخونه.پخخخخخخخخ
پاسخ:اره داره با یک مروزگر دیگه بیا داخل وبم مثلا اگه با اکسپلور و موزیلا نمیخونه با گوگل کروم بیا سیستم من با کروم موزیک ها رو میخونه


مینا
ساعت13:02---1 آبان 1393
بسیار زیبا

دایانا
ساعت10:53---1 آبان 1393
خوب بود مخصوصا اهنگی که گذاشتی توش

baran
ساعت10:34---1 آبان 1393
سلام عالی بودوبت خیلی قشنگه به منم سربزن

گرگ
ساعت23:35---30 مهر 1393
سلام وبت عالیه
ب منم ی سر بزن مرسی


TAN NAZ
ساعت23:23---30 مهر 1393
مرسی وبت عالیه امامن دلم گرفته وبت دل گرفته اس بنظرم اگگه امیدوبده ویاجملات شادباشه قشنگ تره
پاسخ:مرسی درسته این حرفت چندتا از دوستام گوشزد کرده بودن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 30 مهر 1393 ساعت 23:9 توسط ALI